Klachtenregeling

Van Buuren doet er, als team, alles aan om  de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over (een onderdeel) van onze dienstverlening. Een tevreden klant is voor ons heel erg belangrijk,  daarom horen wij graag van u waar u tegen aan loopt of niet tevreden over bent.

Hoe dient u een klacht in ?

Om uw klacht het best mogelijk te behandelen vragen wij u om uw klacht per e-mail of per post te sturen naar van Buuren. 

Per e-mail:  melanie@vanbuuren.nl

Per post:
Hoofdkantoor Van Buuren Opleidingen
T.a.v. Mevr. M. Docter
Marienhoef 11
3851 ST Ermelo

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen krijgt u binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst, waarna uw klacht direct in behandeling wordt genomen. 

Deze procedure start met informatie verzamelen bij degene die betrokken is bij de klacht. Hierna nemen wij contact met u op om uw klacht nader toe te lichten. Uiteindelijk wordt er aan de hand van de verzamelde informatie een uitspraak gedaan en informeren wij u schriftelijk hierover. Deze reactie volgt binnen 10 werkdagen na de bevestiging van ontvangst.

BOVAG

Hierna kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met de afhandeling of uitspraak van de klacht. Hierover kunt u beroep aantekenen bij de brancheorganisatie  BOVAG.

U kunt uw klacht in dit geval melden bij:
BOVAG
Postbus 1100
3980 DC Bunnik

De uitspraak van de brancheorganisatie is bindend voor de afhandeling van uw klacht. Uiteraard zal uw klacht altijd vertrouwelijk worden behandeld.

Van Buuren

  • Sinds 1964
  • Grootste opleider
  • Unieke lesmethode
  • Goedkoopste rijbewijs
  • Examengarantie
  • Lessen waar en wanneer jij wil
  • Spoedopleidingen al va 3 dagen

Kunnen wij u ergens mee helpen?

bel 088 - 700 1400

Klantwaardering

8,6
op basis van 1834 reviews
98% van de klanten beveelt ons aan