Alle chauffeurs krijgen er een keer mee te maken: spanningsvolle situaties en/of verbale agressie van klanten. Agressie is een heftige emotie en het is de kunst om dit gedrag op een professionele wijze onder controle te houden. Door vroegtijdig en alert te reageren kan de chauffeur met zelfvertrouwen intimiderende situaties hanteren of voorkomen.
Deze cursus is zeer geschikt voor chauffeurs, magazijnmedewerkers, planners en leidinggevenden.
1 dag.
Het is een theoretische cursus, met een klein gedeelte praktijk. Dat maakt de cursus afwisselend.
Na het volgen van de cursus heeft de cursist meer inzicht in de communicatie met afzenders, verkeersdeelnemers, ontvangers en planners. In de cursus worden tips gegeven om beter om te gaan met conflicten, inzicht te krijgen in eigen gedrag en dit verbeteren.
7 uur theorie.
Inclusief lunch en lesmateriaal
Toelatingseisen: een geldig legitimatiebewijs
Prijzen zijn exclusief aan- en afmelden Code95 - CCV
SOOB subsidie: € 75,-